Savage Rivale

donderdag 29 december 2011


Nederlanders die een sportwagen ontwerpen, dat leidt niet altijd tot enthousiasme. Vooral met Spyker loop ik niet zo hoog op, want ook hun grootheidswaanzin heeft toch voor een stuk mee bijgedragen tot de teloorgang van Saab. Ook al werden ze eerst als redders ingehaald. Toch is er alweer een nieuw succesverhaal: Savage Rivale. Slim design - kijk die achterdeuren opengaan - met goede marketing. Of de Roadyacht GTS ook de verwachtingen kan inlossen, dat blijft gissen. Tot ik met mijn boekhouder spreek over die Porsche Panamera als gezinswagen, kan ik nog steeds mijn car policy bijstellen. Check ook zeker even de making of van bovenstaand filmpje; het ontbreekt die Hollanders allerminst aan branie. 

1 reacties:

Emile Pop zei

Leuk artikel, inderdaad weinig hoogmoed, veel uren draaien, maar tot idioterie geloven in een droom,


Emile

SOELAAS All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger