Louis - Niels shoe - Vuitton

dinsdag 7 augustus 2012


Louis Vuitton is een merk waar ik maar geen hoogte van krijg. Bobo-sjakosjen met letterkes, hofleverancier van overgewaardeerde voetballers, boodschappentasjes voor Knokkesokken, soit, vooroordelen genoeg én eigenlijk vind ik maar één ding erger dan een Louis Vuitton handtas en dat is een namaak Louis Vuitton handtas. Toch zijn er maar weinig merken die er in slagen om zowel de bomma's als de heuploze tienerdiva's - en het hele gamma aan voetballers en andere juffers daartussen -  te laten dromen dezelfde producten. Edoch hou ik van Louis Vuitton. Omdat ze Kanye West voor de kar weten te spannen of nog véél beter: de cool van Nederlands graffiti-legende Niels Shoe Meulman wisten te ontdooien voor een promofilmpje. Jawel, een promofilmpje waarin met woord noch letter over Louis Vuitton wordt gerept. Het filmpje door Stuart McIntyre in samenwerking met Ogilvy Paris draagt bij tot het aura omheen het merk. Opdat zelfs sceptici als ik aan het twijfelen zouden slaan. Louis, stop daarmee. 

1 reacties:

Absolutely Mrs. K zei

Ik hou van LV omdat zij voor mij het enige merk zijn met een ongelooflijke fenomenale marketing strategie. Zij hebben handtassen voor zowel het plebs als voor de high society (druk het plastisch uit)! hoe hoger je gaat in hun winkels, hoe exclusiever het wordt en duurder! op deze manier bereiken zij een gigantisch publiek zoals je zelf stelde. En inderdaad er wordt gigantisch veel geld gepompt in marketing en publiciteit, voor mij zijn hun etalages daar het grootste voorbeeld van! en BTW het is niet wat je draagt, maar hoe je het draagt ;)!

SOELAAS All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger