Anniversary

woensdag 3 april 2013



Vandaag is het een dag waarop iedereen me proficiat wenst, voor de 364 dagen dat ze dat niet doen. Veel uitleg behoeft dat niet en dankzij de voorbije dagen weet ik weer heel goed dat er in het leven niets belangrijker is dan gezond zijn. Zelf, tot daar aan toe, maar vooral iedereen waar je een band mee hebt en de meest intense is nu eenmaal met je eigen kinderen. Ik vier vandaag, omdat alle meisjes thuis zijn. Kaarsjes behoeft dat niet. Ter uwer verstrooiing dan een filmpje van Denis Kovac van Bunch om de 40-jarig bestaan van de Porsche Design Studio in de verft te zetten. Ik ben er zelf ooit geweest, en het bureau maakt grote indruk op me. Vooral omdat het in een Oostenrijks hol van Pluto ligt. Er is niets te beleven buiten een berggezicht en een nietszeggend dorp. Maar toch ontwerpen ze er grootse dingen. 

0 reacties:

SOELAAS All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger